Marketingowe znaczenie teczek

 Niezależnie od totalnej ekspansji internetowych form działalności handlowej, w wielu dziedzinach tradycyjna forma sprzedaży jest nadal preferowana przez klientów. Dotyczy to w głównej mierze towarów drogich i luksusowych, dlatego istotne tu są zabiegi marketingowe, aby klient dokonał właściwego zakupu i był zadowolony.

Wysokie standardy prezentowania ofert 

teczki ofertowe drukJeżeli przedmiotem oferty jest luksusowy, samochód, cenna biżuteria lub inny produkt z najwyższej półki, to forma prezentacji musi być adekwatna do towaru. Dotyczy to również takich obiektów, jak apartament, czy luksusowe wakacje. Takie oferty najlepiej prezentują się w formie wysokiej jakości fotografii oferowanego obiektu, prezentowanych na kredowym papierze w specjalnych teczkach kartonowych, wykonanych z luksusowego materiału. Taka teczka musi być odpowiednio zaprojektowana i przystosowana do prezentacji. Aby znaleźć właściwego producenta, wystarczy wpisać hasło: teczki ofertowe druk i otrzymuje się wykaz nawet kilkunastu producentów takich „staroci”. Ten mało istotny, jak może się wydawać, przedmiot jakim  jest teczka ofertowa, ma ogromne znaczenie marketingowe. Jej wygląd i jakość jest wiarogodną wizytówką sprzedawcy i ma istotny wpływ na decyzję klienta, czy skorzysta z oferty tego sprzedawcy. Zamówienie relatywnie kosztownych teczek, jest opłacalną inwestycją. Oczywiście teczki mogą być w różnym formacie, mogą być wyposażone w dodatkowe gadżety, jak długopis czy notes, ale przede wszystkim powinny się kojarzyć z towarem, który jest przedmiotem handlu.

Warto zlecić producentowi teczek projekt i wykonanie, gdyż bazując na jego doświadczeniu, można uzyskać optymalny efekt. Teczki ofertowe wykorzystuje się również z powodzeniem do przekazywania dokumentów, takich jak umowy, czy faktury. Dlatego warto na widocznym  miejscu teczki zamieszczać logo właściciela